03 May 2012

heyy hey heyy , lamaaa kan tak updatee blogg ? aumm , renduuu sangatt nak update , now tengah demam rajinnn pulakk nakkkkkk update , ape mimpi aku taktaw laaa sayang oii , hee , btw aku nak ckp aku takk g sekk taw , hikhokk , ptg smlm maen futsal punyaa pasal laaa , dh demam , haiyooo , nak g klinikkk duet takde , OMGGGG , bagi akuu duett sikid , hehehhe ;) , act noww aku tengah bosan , sbb tu aku menaip semua ini , hahaha , mklum laa takde KS nakk msg , ade pun scandle jeee 2 org , ituu pun dhh cukup , haishh , bilaa laa nk jumpa lelaki yg betul2 nakk kan aku ? bilaa eh ? kalau adee bolehh takk ko jge haty aku dengan baekkk ? bolehh ke takpee woii ? hahaha ;) *gurau jee , spm takk lagi dh gatal nakk couple2 , tapi kadang2 tu aku jelesss laaa , errr :/ , bakk kata org , org cantek pun takde orgg nak , ney kan lagi org tak cantekk , lagi lahh takdee nye woii , tapi takpelahh , spm duluu laa kan , lpas spm aku akan carikk pulakk , heee ;)

No comments:

Post a Comment

Followers

design by : Norhafizah Azahar